Tuesday, June 21, 2011

FORMAL DAY

Mase Pagi...
formal day nie aku nk cter pasal semalam... walaupon bru 2jam lbih jer pegi...
biase la, ble ckp formal day, mesti la ari isnin...
aku sebenarnyer paling menyampah ari senin nie...
nk2 time belajau nie... pkai baju kemeje, masuk dalam ngan tie... seluar klo bole nk "selek"...
kasot nk kasi licin, macam kepale zaibo...
tp aku kat uitm... law die xde ketat mane pon...
td aku g kelas kol 8 pg... ngan pkai seluar jin da kne gigit anjing punyer, tie uitm dihatiku jela... kasut convers...
selambe mak aku jer... klo pak guard xnmpk lepas la.... tp xkne nie kire xperasan la tu...

Mase Tengahari...
mase tengah ari lak, aku dok lepak kat gumah jela.. klas pon abes kol 10 jer.... pastu da xde klas pastu.. sebab nyer Prof aku ade hal minggu nie... tu yg best tu.. heheheh...(tp tunggu la kelas ganti nnt...)
ble da lepak kat gumah nie, biase la student... dok on9 la, men game la... mcm2 lg la...
tp aku sempat la men poker ngan member aku dalam 10 round... dapat la gak merase 2,3 kali menang... hehhe... tu pon nasib jer.. xpandai pon men... pastu stop men, aku solat dulu, relax2 tengok video terus tumbang sampai kol 6 ptg... n terus la melangot sampai malam...

Mase Malam...
lepas solat magrib... terus aku sambau gitar aku... dapat la dalam sebarang lagu due..
tp kejap jer aku men... sebab perot da memanggil2 nasi... lpas makan jer aku solat dulu.. pastu cam biase relax... pegi ngeteh... balaik ngeteh jer teros aku ngan member aku sambung tournement poker... men kad murah jer... dari kol 11 sampai la kol 2.30 td... banyak kali aku kne sarung helmet td... hahaha... macam kampit gase bile jd owng first men poker pakai helmet tebalik...

Ranking King Of Poker










champion of poker










champion of spanar











champion of kocok











champion of helmet

nie la nasib klo kalah men poker... hahaha...
muke sowng cp kampit beras...
hahhaa

3 comments:

  1. peh..smart sial ak..last2 bru ak mng...ape2 pon ak champian of helmet..hahahahaha..nnti ank bini ak tgok mcm mne nth..

    ReplyDelete
  2. ajim lawak tahap dewa la ko jdi org prtama pkai helmat..keep it up bro..

    ReplyDelete
  3. malam nie aku akan pastikan kemenangan milik aku...

    ReplyDelete