Sunday, June 19, 2011

"MALAM OMSIS"

malam nie aku pegi teman member aku g jumpe budak part 1...(pompuan tu...)
ingat die nk jumpe saje2 jer... rupe2nyer ade udang disebalik mee hailam...
aku tengok die td bkan men gancak berbul ngan budak tu..
maklom le da suke...
budak tu pon aku tengok cam ade perasan jer kat member aku...
best gak tengok owng dalam proses suai knl nie..
aku bkan xpenah alami situasi cam tu...
da bnyk kali da...
tp ati aku nie blom btol2 jumpe yg aku berkenan...
ntah ble la aku nk jumpe wanita yg bole aku terime die seadenyer...
tp skang nie aku pk nk single jer...
blom turun seru lg nk cari awek...
bkan xde gase nk cari awek.. ade gak...
tp ble dikenangkan aku nie mak babak pon tanggung aku lg.. nie kan pulak nk tanggung ank owng...
emmmmm... tp ape2 pon aku percayer jodoh tu ade tp mase jer tak tau ble... usehe pon nk kene wat... klo x, cm mane nk dapat awek, ye x???
tp ade owng kate cinte tu akan datang sendiri...
nk tunggu tu agak membosankan gak la...
n ade owng kate gak cinte klo dicari akan pergi.. xtau la btol ke x...
so... nk xnk aku just go on mylife jela...
n waiting for my lover coming...
i'm waiting u, love....

12 comments:

  1. bro nk ak blnja lgi ke..he3

    ReplyDelete
  2. pda pndapat ko la scara jujur dk 2 ok x dgn ak..(fikri)

    ReplyDelete
  3. ok sangat...
    tp ko yg kene buta keputusan...
    bkan dengau ckap owng..
    klo kat mate ko die tu cantik...
    go on jela..
    situasi skang nie, de da datang sendiri(love)
    cinte yg datang sendiri nie bkan senang nk dapat... n susah nk pegi tau...
    so wat keputusan ikut akal n ati ko.. klo ikut nafsu xlame la..

    ReplyDelete
  4. single kot... ko len la da nk kawin..

    ReplyDelete
  5. sedap la org ade kasih..kte x de ksih..he3..bak kte sang pujangga..Faiz..

    ReplyDelete
  6. salah owng la pulak.. blom kantoi lg...

    ReplyDelete
  7. hahah...ke ija masih dalam ati...?

    ReplyDelete
  8. skang da kosong da...
    tp kadang2 tu ade la teringat2 jer...
    hahahah

    ReplyDelete
  9. mlm yg cukp brharga,indah,best,feel,smua ade klau nk crite smpi esk pon x abs...OMSIS yg plg best..walaupon sblm nie last prgi sem 2

    ReplyDelete